Kancelaria prowadzi kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców we wszystkich aspektach ich działalności.
Doradzając firmom koncentrujemy się przede wszystkim na zapewnieniu im bezpieczeństwa prawnego. Skupiamy się na zapobieganiu powstawania problemów prawnych, a nie wyłącznie na likwidacji ich skutków. Proponujemy optymalne rozwiązania zarówno w sprawach wewnętrznych firmy, jak i w stosunkach z jej kontrahentami. Na bieżąco monitorujemy zmiany w przepisach istotnych dla prowadzenia danego rodzaju działalności.
Stała obsługa prawna firm – kompleksowe i dostępne na bieżąco wsparcie.
Istniejącym i nowo powstałym firmom oferujemy bieżącą obsługę prawną obejmującą wszystkie dziedziny prawa, a zwłaszcza działania w zakresie:
- prawa cywilnego i handlowego, w tym międzynarodowego prawa handlowego,
- windykacji należności (także za pomocą e-sądu),
- odszkodowań,
- handlu elektronicznego i e-usług,
- prawa pracy,
- prawa administracyjnego,
- prawa gospodarczego,
- prawa ochrony konkurencji i konsumentów,
- ochrony nazwy, dobrego imienia, renomy i know-how firmy,
- prawa autorskiego i prasowego,
- prawa wydawniczego,
- prawa Unii Europejskiej.
W sprawach wewnętrznych firmy zapewniamy przygotowanie i prowadzenie posiedzeń organów spółek wraz ze sporządzaniem dokumentacji związanej z prawidłowym zwołaniem posiedzenia, sporządzaniem protokołów i treści uchwał, list obecności oraz regulaminów organów kolegialnych, regulaminów pracy i innych wewnętrznych dokumentów.
Zajmujemy się między innymi:
- udzielaniem ustnych i pisemnych porad prawnych,
- sporządzaniem opinii prawnych i analiz,
- sporządzaniem pism urzędowych i sądowych,
- sporządzaniem oraz opiniowaniem umów i kontraktów handlowych,
- reprezentowaniem przedsiębiorców przed sądami i urzędami,
- prowadzeniem negocjacji handlowych,
- pomocą w polubownym rozstrzyganiu sporów.
Stała obsługa prawna prowadzona jest na podstawie umowy o świadczenie usług prawnych określającej zasady współpracy. Umowa gwarantuje Państwu nie tylko prowadzenie spraw urzędowych i sądowych, ale także stały kontakt z prawnikiem (telefonicznie, drogą elektroniczną) w bieżących sprawach dotyczących prowadzonej działalności.
Usługi świadczone mogą być, w zależności od charakteru sprawy i życzenia Klienta, w sposób tradycyjny, w siedzibie Kancelarii lub Klienta albo drogą elektroniczną.
Sprawy incydentalne przedsiębiorców.
Sprawy Klientów nieposiadających zawartej umowy o stałą obsługę prowadzone są na podstawie indywidualnych umów-zleceń. Mogą one dotyczyć każdego aspektu działalności, np. windykacji należności od kontrahenta, odszkodowań, tworzenia i analizy kontraktów, sporządzenia opinii prawnej, czy kwestii pracowniczych.
Przedstawienie nam problemu prawnego podczas wizyty w Kancelarii, telefonicznie lub drogą elektroniczną jest całkowicie bezpłatne.
Wyjątek stanowią jedynie sprawy skomplikowane, wymagające już podczas wstępnej analizy znacznego zaangażowania czasowego prawnika, o czym Klient jest zawsze uprzedzany i dopiero po przedstawieniu kosztów podejmuje decyzję, czy skorzystać z usługi.
Po wstępnej analizie sprawy i możliwości optymalnego jej zakończenia dokonujemy bezpłatnej wyceny i przedstawiamy ją Klientowi do akceptacji. Dopiero w tym momencie, znając koszty, Klient podejmuje decyzję, czy skorzystać z usługi. Na tym etapie Klient ma możliwość rezygnacji ze współpracy bez jakichkolwiek zobowiązań i kosztów.
Systemy rozliczeń – transparentność i pewność stawek.
Honorarium Kancelarii jest zawsze wynikiem indywidualnych ustaleń z Klientem, a jego wysokość zależy od wielu czynników, w tym przede wszystkim od niezbędnego nakładu pracy i stopnia skomplikowania sprawy. Uwzględniamy także możliwości finansowe Klienta i oferujemy preferencyjne stawki m.in. dla przedsiębiorców rozpoczynających działalność.
Kancelaria oferuje elastyczne systemy rozliczeń, tj.
System ryczałtowy – honorarium Kancelarii ustalane jest indywidualnie jako stała stawka miesięczna (przy stałej obsłudze) lub za prowadzenie sprawy (przy jednorazowym zleceniu), niezależnie od ilości przepracowanych godzin;
System godzinowy – honorarium Kancelarii uzależnione jest od liczby przepracowanych godzin i ustalonej indywidualnie stawki godzinowej;
System mieszany – stanowi połączenie dwóch wyżej opisanych systemów rozliczeń, a ponadto może zawierać ustalone indywidualnie dodatkowe honorarium za pozytywny finał prowadzonych spraw (premia za sukces).
Języki.
Pomoc prawną świadczymy w języku polskim i angielskim.
Zapewniamy tłumaczenie wszystkich niezbędnych dokumentów korporacyjnych i handlowych z języka polskiego na język angielski i odwrotnie przez prawników władających biegle językiem angielskim. Dzięki temu macie Państwo pewność, że dokument prawny zachowa swoje znaczenie i właściwą treść po przekładzie na inny język. Także tłumaczenia przysięgłe sprawdzane są dodatkowo przez prawnika pod kątem poprawności przekładu języka prawniczego.
Zapraszamy do kontaktu:
telefonicznie:
z tel. stacjonarnych: (58) 354 26 34
z tel. komórkowych: +48 600 910 961
lub za pomocą formularza kontaktowego:
Wysłanie zapytania jest niezobowiązujące, a w odpowiedzi podpowiemy od czego zacząć i przedstawimy bezpłatną wycenę usługi.
Aktualności i publikacje
- Adwokat Łukasz Niedziela gościem Radia Gdańsk.
- Spółka z o.o. – pytania i odpowiedzi.
- Kontynuacja współpracy z Festiwalem CAMERIMAGE.
- Adwokat Łukasz Niedziela członkiem Komisji Doskonalenia Zawodowego Pomorskiej Izby Adwokackiej.
- Szkolenia z prawa autorskiego dla adwokatów Pomorskiej Izby Adwokackiej.
- Zakładanie i rejestracja w KRS spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (z o.o.).
- Nowe zasady odpowiedzialności sprzedawców z tytułu rękojmi.
- Prawo autorskie – kolejna edycja forum prawnego CAMERIMAGE 2014.